Mer enn halvparten av forbrukerne vil ikke ha logo på innpakningen!

En undersøkelse gjennomført av Ipsos på vegne av Serviteur viser at over halvparten av forbrukerne er negative til logo på innpakningen.

Nær 60 prosent svarer at de synes det er viktig at gaver ikke har butikkens logo trykt på innpakningen. Kun 2 prosent er positive til innpakning med logo, noe som er interessant med tanke på alle butikkene og kjedene som bruker innpakningen aktivt til profilering av butikkens logo – til tross for at mange kunder er negative til dette.   

 

Har du lyst til å vite mer om hva dine kunder tenker om butikkemballasje?
Kontakt Tone Kjørven, Markedsansvarlig i Serviteur, på 22 80 11 22 eller tone.kjorven@serviteur.no 

 

 

For å komme tilbake til nyhetsrommet, klikk her. 

Gode tilbud på mail? Meld deg på vårt nyhetsbrev
Se vår Personvernerklæring for å lese hvordan vi behandler personopplysninger og hvilke rettigheter du har