Markedsføring gjennom emballasjen

Mange nettbutikker undervurderer kundenes begeistring over å åpne noe de selv har kjøpt, men Shoes of Prey vet å utnytte denne markedsføringsmuligheten!

Målet er å skape en fantastisk opplevelse for kundene

shoesofprey.com kan du designe dine egne sko, som deretter blir produsert og sendt hjem til deg. Hele prosessen foregår på nettet, og forsendelsen med skoene er dermed den eneste fysiske kontakten butikken har med kundene – noe de vet å utnytte. Målet er å skape en fantastisk opplevelse for kundene hele veien fra skoene bestilles til de prøves for første gang!

En fornøyd kunde la ut dette bildet på facebooksiden til  Shoes of Prey

ShoesofPrey4

Bildet viser:

  • Matt svart Shoes of Prey branded skoeske
  • Shoes of Prey svart sløyfe og silkepapir
  • Shoes of Prey branded silkepose til å ha skoene i
  • Matt svart konvolutt med lakkforsegling
  • Bilde av de spesiallagede skoene
  • Håndskrevet brev som introduserer skoene
  • Pose med forskjellige skosåler for å sikre maksimal komfort
  • Og aller viktigst, skoene selv!

Denne innpakningen er med på å underbygge merkevaren Shoes of Prey. Skreddersydde sko av høy kvalitet krever skreddersydd kundeservice og emballasje som oser kvalitet, eksklusivitet og personlighet.

Opplevelsen ville neppe blitt den samme om skoene hadde blitt levert på denne måten

Shoes of prey 3

Hvilken rolle spiller emballasjen for din butikk?

Enten varene selges i fysisk butikk eller på nett er emballasjen en viktig del av kundeopplevelsen. Vi hjelper deg gjerne i utviklingen av et unikt konsept for din butikk. Ring oss på 22 80 11 10, eller send oss en e-post: salg@serviteur.no for mer informasjon.  

 

Kilder:
http://www.powerretail.com.au/retailer-perspective/marketing-through-your-packaging/
http://www.22michaels.com/2011/10/marketing-through-your-packaging.html

Gode tilbud på mail? Meld deg på vårt nyhetsbrev
Se vår Personvernerklæring for å lese hvordan vi behandler personopplysninger og hvilke rettigheter du har