Innpakning og poser påvirker kundenes oppfatning av butikken!

En undersøkelse gjennomført av Ipsos på vegne av Serviteur viser at de fleste forbrukerne mener at gaveinnpakningen reflekterer butikkens profil.


68 prosent av forbrukerne svarer at innpakningen i meget eller ganske stor grad reflekterer butikkens profil. Forbrukerne er generelt mer opptatt av innpakning enn av poser, men posene er likevel viktig for helhetsinntrykket av butikken. Gaveinnpakning og poser påvirker således kundenes oppfatning av butikken.

 

Har du lyst til å vite mer om hva dine kunder tenker om butikkemballasje?
Kontakt Tone Kjørven, Markedsansvarlig i Serviteur, på 22 80 11 22 eller tone.kjorven@serviteur.no 

*Undersøkelse gjennomført av Nordea 10. - 22. februar 2011

 

For å komme tilbake til nyhetsrommet, klikk her. 

Gode tilbud på mail? Meld deg på vårt nyhetsbrev
Se vår Personvernerklæring for å lese hvordan vi behandler personopplysninger og hvilke rettigheter du har