Gaveinnpakningen er viktigere for den som gir gaven enn for mottakeren!

En undersøkelse gjennomført av Ipsos på vegne av Serviteur viser at gaveinnpakningen er viktigere for den som skal g i bort en gave enn for den som mottar en gave.


Nær to av tre synes det er viktig at gaver de skal gi bort har en fin innpakning, og blant kvinner – som står for størstedelen av gaveinnkjøpene* – mener hele 77 prosent at det er viktig. Langt færre synes imidlertid det er viktig at gaver de mottar har en fin innpakning.  

 

Har du lyst til å vite mer om hva dine kunder tenker om butikkemballasje?
Kontakt Tone Kjørven, Markedsansvarlig i Serviteur, på 22 80 11 22 eller tone.kjorven@serviteur.no 

 

*Undersøkelse gjennomført av Nordea 10. - 22. februar 2011 

 

For å komme tilbake til nyhetsrommet, klikk her. 

Gode tilbud på mail? Meld deg på vårt nyhetsbrev
Se vår Personvernerklæring for å lese hvordan vi behandler personopplysninger og hvilke rettigheter du har